sreda, 17. januar 2018

NOV ZAČETEK 2

Stopite narahlo kakor v copatih
naravnost pri glavnih vratih v ta lepi dan,
kot bi šli v pesem.
Svet naokrog je vabljiv in vonljiv, 
čudno resen in nemalo slovesen: nekdo se pravkar je rodil.
In to je najlepša pesem.
Stopite narahlo in pustite k nebesom odprta vrata.
Naj skoznje lije botrinja bogata novorojenčeva pesem.
(Tone Pavček)


Tudi tokrat sem izdelala tresočko za novorojenca. Prav tako sem želela nevtralno, primerno tako za deklico kot za dečka. Na bež osnovo sem prilepila natur papir, izrezan s šablono s črticami. Na tega sem dala nežno rumen vzorčast papir. Za ozadje tresočke sem dala nekoliko temnejšo barvo rumenega papirja z vzorci, na tega pa sem odtisnila štampiljko DRUŽINSKA SREČA. Za polnilo sem dodala različne barve majhnih izrezov. Pod tresočko pa sem postavila sestavljene živalice in voziček od marianne design. Živali so barvane s copici.


izziv: craftalnica; nov začetek

Hvala za ogled in komentar.

9 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Tudi ta tresočka je zelo lepo narejena.
Živalce si prav lepo pobarvala.

Renata pravi ...

Tudi meni je všeč voščilnica. Živalice kar sijejo, lepo si jih pobarvala.

Majda pravi ...

Vidim, da so tudi tebi všeč pesmica, tale je ena izmed meni najljubših :). Tako lepo si jo prepletla s svojo imenitno igrivo voščilnico. Res lepo.
Lepo, lepo bodi tudi ti, Majda

oldpunca pravi ...

Ta čestitka pa je tako lepa in simpatična, da mi usta kar vleče proti ušesom. :-) Živalice so krasno pobarvane in lepo umeščene.

Hali pravi ...

I luštkana je s svojo sončno rumeno :-)

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si se poigrala z otroško tematiko in lepo pospremila novorojnčka/o na svet :).
Sem te opazila na drugih blogih in mislila da si nova v našem svetu, sedaj pa vidim, da si že kar nekaj časa na "sceni" - se bom potrudila večkrat priti naokoli. Lepo ustvarjaj še naprej :)!

Andreja pravi ...

Všeč mi je tvoja pisana in razigrana voščilnica ob rojstvu :-)) Lepo tresočko si naredila.
Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

moi pravi ...

Kako simpatična tresočka za novega družinskega člana. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFalnici

Goga pravi ...

Lepa tresočka, všeč mi je izbor barv in motivov.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...