torek, 19. maj 2015

PRVO OBHAJILO, ČOKOLADNICA


Ponovno sem se lotila ene čokoladnice, tokrat za prvo obhajilo.  Deklica je izrezana s pomočjo cottage šablonic, dodala sem kelih in hostijo, metuljčke in šablono napisa. Notranjost sem popestrila z napisom imena prvoobhajanke, prostorčkom za voščilo in denar. Prav tako pa sem tudi tu prilepila nekaj metuljčkov. 

Hvala za ogled in komentar.



8 komentarjev:

N-Eva pravi ...

Krasna čokoladnica :-). Vednome očarajo in tvoja je izredno lepa.

Vladuška pravi ...

Lepo si jo izdelala. Tako nežna in cart je.

Andreja pravi ...

Krasen ovitek čokoladi si naredila :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

Janja pravi ...

Nežno in zelo lepo. Lp

Zvonka pravi ...

Marija čudovita je in super si uporabila izrez angelčka kot deklico ki moli. Lp Zvonka

Goga pravi ...

Zelo lep ovitek za slastno čokolado.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

Tina pravi ...

Marija, čudovito si tole izdelala. Vse je tako zelo lepo in usklajeno!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna izdelava in lepo darilo
lp Tamara

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...