sreda, 11. april 2018

ZAKRAMENTI - BIRMA (vabila, zahvale)

Naročnica je želela vabila in zahvale za birmo. S pomočjo silhuette cameo rezalnika sem izrezala modre osnove vabil. Nanje sem prilepila napis vabilo in kroga, izmenjaje bel bleščeč papir in moder. Na kroga sem prilepila s 3d blazinico golobčka - simbol zakramenta sv. birme. Osnova škatlice za zahvale je narejena iz belega perlastega papirja. Nanje sem nato dodala v enaki kombinaciji barv tako kot na vabila, golobčka. Na drugo stran pa kdaj je deček zakrament prejel in besedo hvala. Škatlico sem zavezala z modrim satenastim trakom, vanjo pa bo slavljenec položil malenkostno darilo v zahvalo. 






Izzivi: 
GALERIJA NAJLEPŠI PAR - april, 2018 (napis hvala in vabilo, goloba)

Hvala za tvoj ogled in komentar. Z velik veseljem ga preberem. lp, Marija

8 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Čudovit kompletek si prirpavila. Všeč mi je barvna komibnacija in kako se vse skupaj preplta :)

Majda pravi ...

Uf, tole pa je bil zalogaj, kajne?! Imenitno si sestavila in tudi meni je Barvna kombinacija zelo všeč.
Lep zaključek dneva ti želim, Majda

Natašine Najboljše Želje pravi ...

Čudovita vabila in zahvale ste izdelali! Hvala, ker sodelujete v Zartee izzivu. Lp Nataša

Helena pravi ...

Marija, krasna vabila in mini darila. Vse je skladno in perfektno!

Janja pravi ...

Čudovita serija vabil in ujemajočih škatlic. Lp

moi pravi ...

Krasna vabila in zahvale, barvno usklajena in lepo okrašena.

Tina Z. pravi ...

čudovita in nekaj posebnega ter tako lepo vse narejeno!

Andreja pravi ...

Zelo lepe kompletke si naredila in jih čudovito oblikovala :-))

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...