sreda, 21. junij 2017

ŠTEVILKA V OSPREDJU

Ker tokratni slavljenec nima posebnega hobija, sem postavila v ospredje kar številko rojstnega dne, 50-ko. Številko sem izrezala v zlati barvi, prav tako ime slavljenca, ter nekaj dodatkov pri ptičku. Številko sem postavila v ozadje izrezanega kroga . Za okras pa sem dodala še nekaj vrtnic v odtenkih rjave barve in pol perle v prav takšni barvi. 


Ker so črke in številka od najlepšega para voščilnico prijavljam v galerijo meseca junija.
http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-junija-3/

Hvala za ogled in komentar.

4 komentarji:

Andreja pravi ...

Zelo lepa voščilnica za novopečenega abrahamovca :-))

Marjeta pravi ...

Včasih je kar zahteven projekt nekaj naredit, ko ne veš sploh kaj. Dobro si speljala.

Zvonka pravi ...

Lepa je, všeč so mi barve.

Vladuška pravi ...

Po eni strani imam najrajši prav projekte, kjer ni ni niö določeno. Po drugi strani pa to odpira preveč vrat :))) Dobro si tole speljala.

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...