sreda, 22. november 2017



ŽIVAHNA FANTOVSKA VOŠČILNICA

Zadnje dni preživljam z našim Ožbejem v bolnici... Med tem ko Ožbej počiva, sem si našla čas za spremembe na blogu, pa za komentarje, ogled blogov, pa za končno kakšen premik z objavo... 

Odločila sem se da vam pokažem eno preprosto fantovsko voščilnico. Ta fantič je tako vesel kot moj sonček, le da moj fantič ne bo mogel nikoli takole rolkati. Želela sem uporabiti živahne, tople barve, zato sem izbrala toplo rumeno, oranžno in svetlo zeleno. Odtisek sem pobarvala s copic markerji. Voščilnica ne vsebuje preveč dodatkov, kar mi je pravzaprav všeč. 



Hvala za ogled današnje objave in komentar.

Voščilnico pa prijavljam k galeriji najlepšega para -  meseca novembra.http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-novembra-2/

5 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

takole, pa sem našla tvoj blog (ja, sem si zapomnila v soboto :) in še novo objavo si naredila, kot naročeno.
krasna voščilnica, res lepih barv in kompozicije ter krasno pobarvana.
čim prej ozdravite, mi smo se z najmlajšim ravno izognili bolnici, zdaj se je pa še mene lotilo ...

Tina pravi ...

Marija, vse dobro želim tvojemu Ožbeju in vse pohvale za to veselo voščilnico.

Marjeta pravi ...

Ožbeju želim vse dobro.
Voščilnica lepa in kot si že sama rekla živahnih barv. Kar je pa tudi prav.

Helena pravi ...

Marija, upam, da bo z Ožbejem v redu in bo kmalu doma.
Pisana voščilnica z navihanim fantičem pa je zelo lepa.

Janja pravi ...

Ožbeju želim vse dobro.
Voščilnica je zelo luštna. Živahne barve in lep motiv si krasno sestavila v všečno celoto. Lp

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...