ponedeljek, 4. december 2017

HOKEJIST...

Žal te dni še vedno z našim Ožbejem preživljam v bolnici. Vse skupaj se vleče kot jara kača in ne mine in ne mine. Teče že tretji teden... Malce z žalostjo opazujem decembrsko ustvarjanje s spletnih strani, vaših blogov in v mislih izdelujem voščilnice... Žal tako letošnje leto ni nastala niti ena samcata božična voščilnica.Ko pridemo domov bom morala res pohiteti... Izdelala pa sem že pred časom eno voščilnico, ki ima vsaj malce zimske tematike.

"Jesenice, Jesenice... "

Za strastnega navijača hokejskega kluba Jesenice sem izdelala to voščilnico. Ker je rdeča barva, barva tega kluba, sem le to uporabila v kombinaciji s sivo in vzorčastim papirjem. Z mojim siluette cameo rezalnikom sem izrezala silhueto hokejista s palico in pakom. Preko drsalca sem nalepila znak hokejskega kluba. Okrasila sem jo še z imenom, številko in nekaj zvezdicami. Ker mi je bila nekoliko pusta, sem dodala še nekaj mladostih rdečih rožic. 


Voščilnico lepim v galerijo najlepšega para meseca decembra (črke, številke)

http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-decembra-3/


Hvala za ogled in komentar.


8 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

ojoj, pozdravite se, držim pesti, da bosta kmalu doma ...
perfektna moška voščilnica, všeč so mi te rdeče sence pod sivim papirjem. lepa postavitev!

Tina pravi ...

Marija...stiskam pesti za tvojega Ožbeja <3. Hvala za krasno voščilnico...

Helena pravi ...

Marija, mislim nate in na Ožbeja - držita se in vse dobro. Voščilnica pa je enkratna!

Vladuška pravi ...

Oje, bogi otrok :( Upam, da se zadeve čimprej porihtajo in bosta lahko šla domov in se tudi vidva veselila decembra. Ti verjamem, da ni časa za praznične voščilnice. Je pa tale hokejska zelo lepa.

Marjeta pravi ...

Priznam. Vsak dan čakam, da boš napisala, da ste doma.
Voščilnico si lepo sestavila.
Se mi zdi, da si tudi profil malo uredila. Pohvala.

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla Marija, sem že "zvedela", da imaš Ožbeja še v bolnic - močno upam in vama želim, da se stvar hitro uredi. Tvoja voščilnica pa odlična - čisto jeseniška:), vem, da jo je bil Simon zelo vesel. Ker si tako blizu, bi se še na kavi lahko dobili:). Pošiljam ti lepe pozdrave in srčne želje, da se hitro odpravita domov, Andreja

Andreja pravi ...

Krasna voščilnica in zelo mi je všeč kako si vse elemente naredila dvojno in jih rahlo zamaknila :-))
Čimprejšnje okrevanje in prihod domov želim!

Zvonka pravi ...

Zelo lepa moška voščilnica, seveda še posebno za ljubitelja hokeja...

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...