četrtek, 28. december 2017

VOŠČILO

Drage moje blogerske prijateljice.

Malce sicer zamujam z voščilom, a trebušna viroza in hud glavobol sta me položila v posteljo. Danes sem toliko bolje da bom uspela napisati malenkost.

Skratka, upam da ste lepo praznovale Božične praznike. V novem letu ki prihaja, pa vam najbolj želim zdravja, sreče, veselja, miru, ljubezni in seveda en velik kup ustvarjalnega zagona.
Srečno.

Prilagam pa naše letošnje jaslice in smrečico. Le te me popeljejo v preteklost. Za mojega atija in vso družino je bilo včasih postavljanje jaslic nekaj zelo velikega in pomembnega. Imeli smo vedno ogromne jaslice in z izdelavo smo začeli že v začetku decembra. Ati je bil mizar in verjetno mi je zato tako pri srcu les. Že nekaj let imamo tako leseno smrečico, letos nekoliko drugačno. Smrečica je delo rok mojega pridnega moža.  Na drevešček sem obesila okraske iz blaga. Jaslice pa sem naredila kar v košku za listje, ki prav tako spominja na domačnost...



Hvala za ogled in komentar.

6 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Bravo za tole izvirnost.Tebi in vsem tvojim želim predvsem zdravja in naj bo vse dobro v letu 2018.

Marjeta pravi ...

Ta ideja z jaslicai v košu je res ful dobra. Smrečico si pa tudi lepo okrasila.
Sem vesela, da ti je bolje in da se počasi postavljaš na noge.
Tebi in vsem tvojim želim vse dobro. Naj vas teta bolezen to leto pusti pri miru. Se mi zdi, da je bila kar pogosto na vašem koncu.

Zvonka pravi ...

Marija, želim ti predvsem veliko zdravja v letu 2018, seveda tudi vsem tvojim.
Tudi meni je ideja z jaslicami v košu zeloo všeč, mogoče se je spomnim drugo leto.

Tina Z. pravi ...

vau, kako lepa smrečice in jaslice, vse zelo lepo in še naravno ter s tradicijo!
lepe in predvsem zdrave praznike ter leto 2018!

oldpunca pravi ...

O, kako zelo lepa in izvirna smrečica! Tudi jaslice so top. Zelo mi je všeč, da si jih položila v košek. :-) Tudi tebi želim vse lepo v novem letu. Nič glavobolov, pač pa veliko ustvarjalnih idej!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovute jaslice in smrečica,
tudi tebi vse dobro in lepo v 2018
Tamara

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...