ponedeljek, 30. april 2018

ŠKATLICA ZA KRST


Tokrat z vami delim škatlico za krst. Naročnica je želela modro barvo,  na vrhu škatlice angela in ime. V notranjosti sem dodala izreze vozička, oblačil in bele svečke kot pomemben simbol sv. krsta. V sredino pa sem postavila copatke. K copatkom sem dodala angelčka. 



Hvala za ogled in kometar.

Izzivi: 






6 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Čudovita je :)

Zvonka pravi ...

Zelo lepo škatlico si naredila z vsemi potrebnimi detajli.

Natašine Najboljše Želje pravi ...

Čudovita škatlica za krst. Hvala, da sodelujete v Zartee izzivu zakramenti. Lp Nataša

oldpunca pravi ...

Čudovita škatlica. Na vsak detajl si pomislila. :-) Zelo mi je všeč.

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovita škatlica. Tudi sama zelo rada uporabljam tega angelčka.

Andreja pravi ...

Čudovito škatlico presenečenja si naredila in jo zelo lepo zapolnila z vsemi detajli Sv. krsta :-)) Zelo všečno!

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...