petek, 3. avgust 2018

VABILA 40 IN NAŠI HIŠNI LJUBLJENCI

Saj ne vem kam čas beži. Sem se kar zgrozila ko sem videla kdaj sem nazadnje obiskala blog. Ne bom prav nič iskala in se izgovarjala... Vzrok mojemu poznemu objavljanju je bil malo v lenobi, malo v zaključku šolskega leta, drugih naročil in med drugim tudi v temeljitem pospravljanju stanovanja, ter pospravljanju stare hiše... No, vmes pa se je na ustvarjalnem področju tudi marsikaj dogajalo. Danes vam pokažem nekaj, na kar se trenutno že močno pripravljam... Ker so sončnice moja rožice, sem seveda za vabila izbrala prav te. Želela sem izdelati preprosta vabila. Narejena pa so kot slika, in sicer tako, da je vabilo kar samo prilepljeno na zadnjo stran. Za osnovo in okvir sem izbrala eko papir, saj se mi zdi da res paše k sončnicam. Napis, številko in okvir sem poudarila. Na zgornjem in spodnjem robu pa sem simbolično prilepila 4 perlice. 
Zaradi napisa in številk vabila lepim v galerijo najlepšega para. 
Poleg vabil pa bi vam rada pokazala tudi našo letošnjo novost. Ko sem bila lani na obisku pri Zvonki in mi je pokazala njeno kokošjo druščino, sem bila čisto navdušena. Mož je stopil v akcijo in izdelal mobilni kokošnjak. Naše putke že pridno nesejo in iz njih sem izdelala domače navadne in polnozrnate rezance. 
Naš Ožbej je nad pisano druščino kokošk in petelina zelo navdušen, prav tako nad okusno juho z rezanci.
No, upam da se vam sedaj kaj prej oglasim... Za danes pa je to vse.
Hvala ker si si vzela čas in pokukala na moj blog. Če pa boš še pustila kakšno mnenje in vtis pa bom še toliko bolj vesela.
Lep pozdrav, Marija.






IZZIVI:
GALERIJA NAJLEPŠI PAR, AVGUST 2018 (napis, številke)

5 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Marija, ja, res si zanemarila svoj blog.
Vabila so mi zelo všeč, kokošnjak pa tudi, kot že veš. Se že veselim, da ga vidim tudi v živo.

Helena pravi ...

Ooo, saj ne vem, kaj naj najprej komentiram :)
Vaš mobilni kokošnjak je mega in zelo uporaben. Komaj čakam, da ga pokažem možu :) Domači rezanci so itak neprecenljivi.
Voščilnice s sončnicami pa so čudovite.
Pozdravček!

Hali pravi ...

U kako krasna vabila in kokošnjak je dodelan u "nulo"

Majda pravi ...

Z veseljem sem se potopila v tvoj svet - poletja prinesejo vsako leto kaj novega, kajne?! Čeprav priznam - tisti del o pospravljanju sem res na hitro preletela ,-) Vaš kokošnjak je imeniten, tudi sama že dalj časa razmišljam o njem, le za lisice okrog doma še nisem našla rešitve ... Verjamem pa, da je sine navdušen :)
Vabila so čudovita, sončnice pa pika na i - pravo galerijo čudovitih slik si ustvarila.
Uživaj v dneh do septembra in dober te - vse dobrote izgledajo nadvse slastno, Majda

Tina Z. pravi ...

vabila so res prekrasna, imaš prav, kot prave slike!
tale kokošnjak si je pa za zapomnit - projekt, ki tudi pri nas čaka na uresničitev!

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...