sobota, 21. marec 2015


Tokrat predstavljam nekaj moških voščilnic. Poigrala sem se z die-namic šablono, s štampiljakmi z napisi in z izrezi napisov. Ko je nastala ena, se nisem mogla upreti da jih ne bi izdelala malce več in v različnih barvnih kombinacijah. Fotografije žal niso ravno najboljše.








5 komentarjev:

N-Eva pravi ...

Prav elegantne moške voščilnice si izdelala. Fotografije pa vedno delajo krivico originalom:-)

Zvonka pravi ...

Izdelala si lepe moške voščilnice. Sama imam z moškimi voščilnicami vedno težave. Lp

Janja pravi ...

Zelo lepa serija moških voščilnic. Lp

Vladuška pravi ...

Očitno tebi moške voščilnice ne predstavljajo težav. Odlična serija je nastala.

Marija pravi ...

Hvala za pohvale.

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...