četrtek, 2. april 2020

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem spremenila svoj email. Ker kar nekaj časa nisem naredila objav niti nisem vedela da bom imela sedaj z vsem tem težave... Skratka predno pridem na ta blog je cela reč s prijavami in odjavami v drug mail in malo me je vse skupaj minilo... K objavljanju me je vedno zelo vzpodbujala Zvonka (hvala ti zato).To da se je Zvonka končno pridružila na fb-ju, je odločitev postala še lažja... Skratka od sedaj naprej bom objavljala svoje izdelke na svojem fb profilu (Marija Habjan). Tiste, ki ste spremljale in komentirale moje objave, se vam iskreno in iz srca zahvaljujem. Vsakega komentarja sem bila res vesela. Upam in želim si, da ostanemo povezane pač malo na drug način, preko fb profila. Z veseljem bom še naprej spremljala tudi vaše objave tako na blogih, kot na fb-ju. Mislim da  v večini tudi imate svoj profil, katere pa še ne, se pa le opogumite... Kljub vsemu bloga ne bom odstranjevala, če se čez čas kaj premislim, pa tudi zato ker na kakšno srečanje blogark pa vseeno še želim in upam da bom povabljena...
Za konec pa še ena voščilnica, narejena z ozadjem po Tinini učni šoli. Ker so na njej njeni izdelki, jo prijavljam v aprilsko galerijo Najlepšega para in za izziv Ostajam doma.

Hvala še enkrat in se vidimo na fb - strani.

Marija

Najlepši par; galerija meseca aprila:https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-6/

9 komentarjev:

Renata pravi ...

Krasna voščilnica. Pogrešala te bom. Sama namreč nimam fb. Lepo bodi.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Lepi zvončki za slovo....sicer pa ...midve si ne bova pomahali v slovo...se vidimo na FB-ju!!!!

Tina Z. pravi ...

se vidimo na FB, čisto razumem, če te blogger zafrkava.
tvoja poslovilna pa je res prekrasna!

Helena pravi ...

Oh, škoda, ker ti blogger nagaja in imaš težave z njim.
Morda pa bo kdaj drugače ...
Z bloga s poslavljaš s čudovito voščilnico.

Ne-Ja pravi ...

Čudovita voščilnica in res lepo slovo od bloga. Škoda, ker ti nagaja :(. ŽAl se ne bove brale,ker nima FB. LP

Zvonka pravi ...

Marija, čeprav sem sedaj na fb, mi je škodaa tvoj blog.
Krasna voščilnica.

Moje drobtinice23 pravi ...

Škoda, da so te tehnične težave odvrnile od pisanja bloga. Rada sem se ustavila pri tebi. Naredila si krasno voščilnico za slovo blogu.
Si piševa na FB-ju.
Želim ti lepo 💐 nedeljo.

Keti's Projects pravi ...

Krasna voščilnica. Ti Tinini zvončki so res čudoviti in na akvarelno zeleno ozadje res lepo sedejo.
Te pa povsem razumem glede objav, na FB je objava res veliko hitreje in enostavneje narejena kot na blogu. Se pa zagotovo vidimo na kakšnem srečanju, slej kot prej.

Simon Durochefort pravi ...

Boste želeli začeti s projektom, vendar banka noče, da vam posojilo? Na voljo smo vam osebni kredit od 2.000 do 10.000.000 evrov. Pokličite nas.

E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
WhatsApp:  +33752366330

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...