ponedeljek, 30. marec 2020

CVETLIČNI VENČEK

Najprej en velik, velik hvala vsem našim slovenskim ustvarjalkam, ki nam s svojimi  videi preko  krajšajo čas in dajejo navodila kako kaj izdelati... P Pretekli teden me je Tina navdušila z akvarelnimi ozadji, tokrat Marina z izdelavo cvetličnih venčkov. Ozadje sem izrezala s pravokotniki s šivi najlepšega para, nato sem odtisnila misel Toneta Pavčka. Okrog misli sem poštempljala in dodala izrezke cvetlic iz seta najlepšega para "Okrašeno s cvetjem". Spodaj pa sem dodala še belo 3d pentljico.
Voščilnico prijavljam v marčevsko galerijo najlepšega para. 
Pozdravček, Marija.


 
                                    https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-marca/

4 komentarji:

Helena pravi ...

Marija, čudovit venček. Že čisto pomladni.

Zvonka pravi ...

Krasen venček s čudovito mislijo.

Tina pravi ...

Zelo je lepa...tako nežna in prefinjena!

oldpunca pravi ...

O, kako lep pomladni venček! Čudovita voščilnica s prelepim verzom. Bodi dobro! Objem.

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...