nedelja, 2. april 2017

Pozdravček...
No drage moje prijateljice Zvonka, Marjeta, Andreja in Maja nič ne bo s kosilom... :) No lahko, samo same si ga boste plačale...:) Priznam da sem potrebovala eno res veliko brco v rit, da sem se spravila končno narediti spet eno objavo. Prav tako sem včeraj na srečanju craftalnice spoznala, da me punce ne poznajo in ne vedo da sem že kar precej let v ustvarjanju. No čas je da se to malo spremeni, čeprav ne bom dajala velikih obljub...sem jih že prevečkrat prelomila.

Težav s tem kaj bom objavila ni bilo preveč, ker imam cel kup stvari fotografiranih in neobjavljenih. Ker sem malo pozabila kako prijaviti na izziv voščilnico, bom tokrat naredila zgolj objavo.

Skratka, tokrat objavljam voščilnico s cvetjem. Malo sem se poigrala z osnovo, tako da sem s pripomočkom za izdelavo utorov izdelala nekaj vodoravnih črt (na fotografiji se malo vidi). Nato sem štempljala in izrezala cvetje z MFT šablono. Dodala sem še napis in nekaj polperlic. In voščilnica je pripravljena za dodatek k darilu.



Lep pozdrav, do naslednjič in hvala za vse vaše komentarje.

7 komentarjev:

Marjeta pravi ...

Kdor čaka dočaka, pa čeprav čaka skoraj celo leto. ;-)S kosilom zdaj res ne bo nič :-((
No vidiš , da je šlo. A ker prva lastovka še ne prinese pomladi pričakujem še kakšno objavo v bližnji prihodnosti.

Zvonka pravi ...

Bravo Marija. Očitno smo te le uspele prepričati. Zdaj pa pričakujemo vsaj oz. najmanj eno objavo na teden.
Voščilnica je pa čudovita in ker vem, da so taki vsi tvoji izdelki, jih le daj na ogled. Lp

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla Marija, čestitke in lepo, da so te teko ganile naše grožnje:) - je že prav, da pri gorenjcih dnar šteje:)). Voščilnica je lepa in zelo zanimivo sestavljena in resnično je škoda, da take stvari skrivaš. Sem takoj opazila, da je od zadnje objave preteklo skoraj že celo leto, tako da se le popravi. Sicer pa sedaj ugotavljam, da sem sigurno dopoldan že eni drugi Mariji (že spet) poslalal mejl, če je pa prišel na pravi naslov, mi pa prosim sporoči. Pričakujem tudi obisk na mojem blogu, tebi pa pošiljam en lep pozdrav, Andreja

Marija pravi ...

Hvala vsem trem za lepe besede. Andreja mail je prišel pravi v roke. Sem imela pa toliko dela z objavo in pa sušenjem nabranih rožc, da enostavno še nisem utegnila odgovoriti. Obiščem pa tudi tvoj blog, brez skrbi.

Andreja pravi ...

Marija, hvala ker si letos prišla tudi ti :-)) Luštno je bilo kramljati, predvsem pa spoznati tudi nove obraze naših blogov. In kar je najvažneje, mislim da smo si vse napolnile baterije!
Zelo lepo pomladno voščilnico si naredila.

Vladuška pravi ...

Se mi zdi, da je pri bloganju tako, da ali počneš to redno, ali pa počasi zadeve opustiš. In jaz upam, da boš sedaj to počela redno in nam pokazala še kakšno lepo voščilnico kot je ta.

suzana pravi ...

O prav luštna voščilnica.

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...