petek, 4. maj 2018

MOJA PLETENINA

Hm, pletenje????  V tem pa nisem prav nič dobra. In da bi še to spravila na voščilnico? Ko sem že skoraj rekla da bom pa tokrat izziv izpustila, sem se spomnila da pa imam nekje štampiljke s katerimi bi lahko ustvarila videz pletenja. S pomočjo camea sem izrezala zimska oblačila. S štempiljkami in belim embossing prahom sem izdelala oblačila. Emosirala sem tudi praznično voščilo. Upam da mi je navidezno pletenje uspelo?
Zaradi uporabe embossing tehnike, voščilnico prijavljam tudi na izziv craftalnice.


 Izziv:

12 komentarjev:

AlisonC pravi ...

I'm so glad you joined in, this card is fab. You've made the knitted clothes so beautifully and now I want those stamps! Thanks for joining in at 52CCT

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Prav perfektno si štrikala!!!!

Majda pravi ...

Imenitno ti je uspelo :-) Tvoje pletenine so kot prave, pa tako micene, drobne ...
Lep vikend ti želim, Majda

Tina Z. pravi ...

o, kako luštna so tale majhna oblačila!

Fabiola pravi ...

Une carte toute bien emmitouflée et prête pour un hiver bien au chaud, merci de jouer avec le tricot et nous chez 52cct, biz

Marjeta pravi ...

Ko bi bilo pravo pletenje tako enostavno. Izrezeš, postempljaš.... in že je tu nov kos oblačila.

AndrejaM pravi ...

No, tudi v pletenju si mojstrica, saj si naredila krasen zimski komplet! Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici

Helena pravi ...

Ooo, vzela si si čas in napletla cel zimski komplet. Krasna voščilnica.

Andreja pravi ...

Mi je všeč, da je še eni spodletela misel, da bi tokratni izziv izpustila :-)) Saj si naredila čudovito voščilnico in napletla kompletek s stilu. Super si se znašla!
Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu 52CCT.

Goga pravi ...

Iiii tudi ti si pletla. Krasen kompletek si naredila, všeč mi je norveški vzorček.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Metuljčica pravi ...

Tvoj spleten komplet mi je nadvse všeč. Čudovita voščilnica.

Andreja pravi ...

Vesela sem, ker z embosiranjm ustvarjaš tudi z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...