četrtek, 10. maj 2018

SKICA IN TRESOČI BOŽIČNI KUŽEK

Takoj je teden naokrog in ponovno me izziv pri CCt priganja z objavo. Skica po kateri naj bi tokrat izdelovali mi je bila zanimiva in takoj se mi je porodila ideja kaj izdelati. Ker sem želela da je voščilnica kljub skici malce drugačna, sem se odločila da se preizkusim v nečem novem. Nad uporabe "fedrčka", tako jaz to poimenujem me je navdušila z enim od video prikaza naše ustvarjalke Andreje. Ker nimam kupljenih teh pripomočkov sem se spomnila da nam je Andreja na  srečanju craftalnice povedala da je popolnoma enostavno to izdelati doma. Na youtube sem poiskala vodič in se lotila izdelave. Res je silno preprosto in na koncu fino deluje. Na moji voščilnici se je potresel kar moj simpatični kužek, katerega sem pobarvala z akvarelnimi markerji. Da boste verjele da se potrese, prilagam tudi video.  Glede na to da sem snemala prvič in to s telefonom, ne bodite preveč kitične...:)




Izzivi:

GALERIJA NAJLEPŠEGA PARA - maj 2018 (pravokotniki s šivi, napis, številka)

8 komentarjev:

Marjeta pravi ...

Navdušena sem nad tvojo voščilnico. Hvala ker si me spomnila, da si lahko izvedbo ogledam na YT.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Fino, in še ena je tule, ki je navdušena nad tole tresočko. Prav zanimiva in lušna novoletna.

AlisonC pravi ...

This paper is very pretty and the little dog is beautifully coloured for a fun look. Thanks for joining in at 52CCT

sweet art designs pravi ...

Very cute. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

Lucinda pravi ...

A very cute image, and the snowflake paper os so pretty! Thanks for joining us at the 52CCT.

Majda pravi ...

Imenitna je tvoja tresočka - zanjo in za filmček dobiš odlično 5!
Mislim, da ni bilo zadnjič, da si se lotila snemanja ;-)
Lepo, lepo bodi, Majda

Andreja pravi ...

Marija, super si sledila naši skici pri 52CCT in naredila lepo praznično čestitko :-)) Zelo so mi všeč tresoči se kuža! Hvala, ker sodeluješ.

Ne-Ja pravi ...

ooooo ja, tole je pa čista zmaga. Svetona "tresočka" :)

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...