torek, 20. marec 2018

BOŽIČEK 1

Pri CCT želijo Božička. Božiček....hm, kaj pa sedaj? Uporabla sem ga ravno pri prejšnji voščilnici. Tako sem se lotila iskanja in ugotovila da imam še dve štampiljki Božička. Ker se nikakor nisem mogla odločiti katero uporabiti, sem izbrala kar obe. Danes vam pokažem božička, ki z drsalkami prinaša darilo. Na belo osnovo sem prilepila rdeč papir. Božiček je v ozadju. Bel papir z izrezom sem podložila z moosgumijem, tako da je vzdignjen. Napis sem odtisnila z distress oxide blazinicama (zelena, rdeča) in ga embosirala. Aja, Božiček je pobarvan z akvarelnimi markerji.



Hvala za tvoj postanek na mojem blogu in morebiten komentar.

Izziv:









8 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Marija, kako simpatičen Božiček, še ves aktiven in postavljen v čudovit ambient. Med tem, ko se ti ukvarjaš s tem, katerega boš uporabila, se jaz ukvarjam s tem, kje naj najdem kaj primernega:). Ne vem zakaj, ampak še noben ni pristal v moji zbirki:), bo treba popravit. Lep pozdrav, Andreja

Zvonka pravi ...

Marija, ne dvomim, da ti ne bi imela še kakšne štampiljke v svoji bogati zbirki. Zelo simpatčne voščilnice so nastale in tvoj kupček se fino veča. Zanimivo je tudi dvobarvno voščilo.

Goga pravi ...

Ti si prava zakladnica božičkov. tudi tile za ta teden so super lepi.
Lp LILI

Helena pravi ...

Sani je zamenjal za drsalke :) Simpatičen je, zelo lepo pobarvan ... Všeč mi je tudi dvobarven napis.

oldpunca pravi ...

Super serijo Božičkov si poslala, da na drsalkah raznosijo darila. :-) Zelo mi je všeč dvobarvni napis.

Fabiola pravi ...

ce qu'elle est mignonne cette carte Marijina, quel adorable père noël, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

AlisonC pravi ...

This is a gorgeous image and is beautifully framed. Your sentiment looks very special too. Thanks for joining in at 52CCT

Renata pravi ...

Tudi ta božiček mi je cart. A to maš štampiljko? Izbrala si krasne barve. Super, kjut.

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...