četrtek, 15. marec 2018

MAVRIČNI SLONI

Končno sem uporabila štampiljko "Pobarvaj svoje življenje mavrično".... Tina in Vladka sta izbrali krasen "ko me inspirira" izziv. Na natur osnovo sem prilepila naštempljane nadvse simpatične slončke. Slone sem pobarvala po zaporedju mavričnih barv, in sicer z akvarelnimi markerji. Na sliki se ne vidi, toda akvarel sem razmazala kar z wink of stella prozornim čopičem in tako nanesla bleščice. Odtisnila sem še napis in voščilnica je gotova. Meni je prav simpatična, kaj pa vam?


Hvala za tvoj postanek pri meni in za tvoj morebiten komentar.

izzivi: 
GALERIJA NAJLEPŠI PAR - marec, 2018 (valoviti pravokotniki s šivi, slončki)

15 komentarjev:

AndrejaM pravi ...

:)) prav širok nasmešek mi je privabila tvoja mavrična voščilnica. Super razigrana je in mi je zato zelo všeč

Zvonka pravi ...

Ti slončki so pa več kot simpatični, lepa mavrična zbirka jih je.

Marjeta pravi ...

Ti Tinini sloni so sami po sebi že tako simpatični. Potem, ko si jim ti dodala še te mavrične barve pa sploh.

Vladuška pravi ...

Res je nadvse simpatična in mavrični sloni so zelo zabavni in prikupni.

Andreja pravi ...

Krasno si se znašla glede mavrice :-)) Prav simpatični so!
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Cvetoči travnik pravi ...

Super mavrična slonja družba je to in napis:) - sva bili na isti valovni dolžini. Tudi jaz sem uporabila istega, ne da bi vedela, da si ga uporabila tudi ti:). Lep pozdrav tvojim slonom od mojih piščančkev:), Andreja

Moje drobtinice23 pravi ...

Kako čudovita ideja, mavrica slončkov. Res lepo.

Helena pravi ...

Simpatični mavrični slončki se sprehajajo po tvoji krasni voščilnici.

Metuljčica pravi ...

Prav všeč so mi tvoji mavrični slončki. Krasna ideja in res dobra izvedba. Voščilnica mi je nadvse všeč.

oldpunca pravi ...

Super ideja, da slončke pobarvaš v mavričnih barvah. Zelo domiselno si jih naštemplala. :-)

Goga pravi ...

Zelo lepa pisana, slonja voščilnica. Mavrični slončki lepo pašejo na eko osnovo.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Hali pravi ...

Krasna, pozitivna , prekrasno si pobarvala slončke :-)

Renata pravi ...

Krasna mavrica. Slončki so posebni, pa tako lepo si jih pobarvala. Misel lepo paše k voščilnici.

Keti's Projects pravi ...

Simpatična. Sloncki prav prikupno maširajo okrog voščila. Malo z zamudo te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

moi pravi ...

Krasni mavrični slončki ;) Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...