četrtek, 19. april 2018

VIJOLIČNI BOŽIČ

CCT želi videti vijolično barvo. To barvo pogosto uporabim za voščilnice, toda ne za božične. Zelo hitro sem se odločila, da bom za ta izziv uporabila štampiljko. Izbrala sem simpatičnega ježka in ga pobarvala z akvarelnimi markerji. Za ozadje sem seveda uporabila vijoličen papir. Pri prvi pikastega in pri drugi enobarvnega. Ježku sem pri prvi voščilnici narisala z belim markerjem  pikice, da se ujema s pikastim papirjem. Pri obeh voščilnicah sem zgoraj odtisnila z vijolično oxide blazinico napis in ga embosirala s prozornim enbosing prahom. Ježka in sneg okoli njega sem na koncu še okrasila z diamont stickles bleščicami. 
Tako. Novi voščilnici sta obogatili mojo praznično škatlo. 

Hvala, ker si pokukala na mojo stran. Vesela pa bom tudi tvojega komentarja.
Pozdravček, Marija.


Izzivi: 

5 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Kako je pa tole lepo, zelo paše vijolična temu ježku.

Vladuška pravi ...

Kako ljubka sta ta ježka in ti si ju lepo pobarvala.

Fabiola pravi ...

C'est trop mignon Marijina, quel amour de carte et très jolie écharpe...merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

Andreja pravi ...

ooo kako je lepa tvoja voščilnica in krasno vijolična. Ježek prav simpatično izstopa :-) )
Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu 52CCT

AlisonC pravi ...

An adorable image in a very cute scarf. The touches of purple are brillant. Thanks for joining in at 52CCT

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...