sobota, 21. april 2018

GOSTJA Z BELIM BOŽIČEM

Zelo sem bila vesela zmage pri izzivu CCT-ja in se razveselila tudi ponudbe za sodelovanje kot gostja. Hkrati  sem občutila veliko odgovornost in malce strahu ali bom z voščilnico kot gostja upravičila povabilo.
Tokratni izziv se imenuje "Bel božič". Sama sem že večkrat želela izdelati popolnoma belo voščilnico. Vedno so mi bile takšne voščilnice zelo všeč, a meni to kar ni in ni šlo. Nekako sem se zamislila in se lotila voščilnice takole:  Osnova je bela. Nato sem izrezala bel kvadrat, katerega sem zasnežila s strukturno pasto in stencil šablono snežink. Iz perlastega belega papirja sem izrezala drevesa, vejico, hišico, ptičke in zasneženo pokrajino. Na zasneženo pokrajino sem odtisnila napis. Vse skupaj sem prilepila, hišico in zasneženo pokrajino pa sem podložila z moosgumijem, da nekoliko izstopajo.
Meni je voščilnica všeč, upam da tudi tebi....
Lep pozdrav do naslednjega izziva.


Izzivi:
GALERIJA NAJLEPŠEGA PARA - april, 2018 (kvadrati s črticami, stencil šablona - sneg, veja, hišica in ptički)

10 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

O kako je lepa. Vsa čast, da imaš novoletno idejo pri skoraj 30 stopinj plusa.

Andreja pravi ...

Krasno voščilnico si naredila in se super znašla glede belega božica :-)) Super si jo sestavila. Vesela sem, da si naša gostaja pri 52CCT.


p.s. Nekaj je bilo narobe s tvojo povezavo na 52CCT, sem jo danes popravila, morda zato ker imaš objavo narejeno na petek?!

Zvonka pravi ...

Krasno zimsko pravljico si ustvarila, zelo mi je všeč.

Ne-Ja pravi ...

Najprej čestitke za GDT :)! Čudovito belino si ustvarila, meni bele na belo nikoli ni uspelo narediti...

Marija pravi ...

Andreja, najprej hvala za popravek. Me pa čudi ker sem objavo prej imela kot osnutek, objavila sem pa točno v soboto malo čez šest. Res mi ni jasno kje sem ga polomila....

Janja pravi ...

Ta voščilnica je čudovita. Z njo si se več kot odlično predstavila kot gostja UT. Čestitam. Lp

AlisonC pravi ...

I like it very much and love all the texture and layers. Your little bird house is very sweet. Thanks for being our guest designer. x

Cvetoči travnik pravi ...

Marija čestitke za gostjo:). Je pa tvoja voščilnica ena sama čudovita zimska pravljica. Navdušena sem:). Lep pozdrav, Andreja

oldpunca pravi ...

Fantastična voščilnica. Mene si popolnoma navdušila. Ampak ne tako, da pri tropskih temperaturah sežem po zimskih pripomočkih. :-) Res si lahko ponosna na svoj izdelek, s katerim se predstavljaš kot gostja izziva CCT.

Majda pravi ...

Čestitke za zmago in čestitke tudi za tvojo današnjo - belo belo voščilnico! Resnično izjemna je! Bravo!
Lepe praznike ti želim, Majda

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...