sreda, 16. maj 2018

INTERAKTIVNA VOŠČILNICA

Vladka in Tina sta tokrat za izziv želeli interaktivnost na voščilnici. Že po Tininih delavnicah v Rayherju sem se lotila izdelave voščilnice za nečakinjo. Motiv deklice sem pobarvala z akvarelnimi markerji, jo okrasila z metuljčki in rožicami. Interaktivnost pa sem uporabila kot skrito sporočilo. Napis sreča sem poudarila z moosgumijem. Prva fotografija voščilnice je nastala doma, druga pa ko je prejemnica odkrila skriti napis. Ne vem zakaj je takšna razlika v barvi, toda prava barva zelene je na prvi fotografiji.


Izzivi:
GALERIJA NAJLEPŠEGA PARA - MAJ,2018 (interaktivno, napis Sreča, metulji)

Hvala ker si pokukala na moj blog in pokomentirala mojo interaktivno ustvarjalnost.
Lep pozdrav, Marija



5 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Čudovita interaktivna voščilnica je nastala v tvoji ustvarjalnici. Všeč mi je v zelenem. Je pa res, da se zna ta barva, še posebej v kombinaciji s pikami, prav grdo poigrati s fotoaparatom. :-) Motiv deklice je simpatičen in lepo pobarvan.

Tina Z. pravi ...

Krasna interaktivnost je tole in oba odtenka zelene sta mi zelo všeč.

Vladuška pravi ...

Tako veselo in pomladno ter sveže deluje tvoja voščilnica. Verjamem, da je bila nečakinja zelo vesela. Hvala, da si se nama pridružila.

Ne-Ja pravi ...

Prava pomladna lepotička. Določene barve pa so vedno groza za fotografirnaje, vendar to ne spremeni dejstva, da je voščilnica čudovita :).

Majda pravi ...

Imenitno interaktivno voščilnico si pričarala! Zelo mi je všeč!
Imeniten vikend pa želim tebi, Majda

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...