petek, 1. junij 2018

ORHIDEJE NA BAJADERI

Meseca maja sem malce zanemarila svoje objave na blogu. V tem času pa nisem prav nič počivala. Poleg ustvarjanja je bilo veliko dela na vrtu in pa v službi. Upam da bo mesec junij bolj umirjen.

Dekleta pri craftalnici želijo rože... Tokratni izdelek bo kot nalašč za ta izziv. Kar nekaj čokoladnic sem že izdelala, toda ta je prva tako zeloooo velika. Pri tako veliki čokoladnici me je najbolj skrbelo kako jo bom zapolnila. No ker ima slavljenka nadvse rada orhideje sem si zamislila eno takšno veliko razvejano vejico s cvetovi orhidej. Cvetke sem nekoliko oblikovala, da dajejo malček 3d videza. Okrog cvetkov pa poplesavajo bleščeči metulji, ter številka in ime slavljenke. Tudi v notranjosti je vejica orhidej, nekaj perlic, kuvertca za denar, napis čestitke in prostor za voščilo.



izziv:
GALERIJA NAJLEPŠEGA PARA - junij,2018 (napis, številka, črke)

11 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Zelo lepo in elegantno si "zapakirala" Bajadero in super zapolnila malo večjo površino. Tudi v notranjosti je čokoladnica krasno okrašena.

Helena pravi ...

Z vejico orhideje ti je uspelo zapolniti večjo površino. Čudovita čokoladnica.

Goga pravi ...

Čudovito si zapolnila veliko površino. Orhijeje so res lepe.
Hvala, da sise nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Majda pravi ...

Imenitno ti je uspelo! Nadvse elegantna čokoladnica!
Želim ti vikend, v katerem boš našla čas za vse,kar imaš rada, Majda

Tina Z. pravi ...

oo, prekrasne orhideje!

Andreja pravi ...

Čudovito čokoladnico si naredila in v krasne barve si jo odela :-)) Lepo cvetijo tvoje orhideje ... lepe so!
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Ne-Ja pravi ...

Fantastično si se znašla s scvetovi in zelo lepo zapolnila površino. Nisem ljubitelj velikih formatov, ma tebi je to fantastično uspelo :)

AndrejaM pravi ...

Tvoje darilo ponuja dvojni užitek: lepo cvetje in sladkanje. Všeč mi je, da si c cvetjem nadaljevala v notranjost čokoladnice. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici.

Tina pravi ...

Marija, nekaj krasnega si ustvarila...tako lepo pozitivna in bogata je...

Janja pravi ...

Zelo lepo si okrasila čokoladnico. Lp

Metuljčica pravi ...

Najprej naj ti povem, da nisi edina, ki svoj čas nameniš vrtu in delu zunaj. Tega je zdaj veliko in te čisto razumem, saj sem tudi sama na istem. Še dobro da so me dekleta povabile v Craftalnico, drugače se sploh nebi spravila za ustvarjalno mizo. Tvoja čokoladnica me je nadvse navdušila. Všeč mi je tvoja krasna orhideja in prelepo je tudi, da si z okrasitvijo nadaljevala tudi v notranjosti.

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...