petek, 27. marec 2020

AKVARELNO OZADJE 1 - MAK

Hoj, hoj... Ponovno sem z vami. Trenutno res lahko veliko ustvarjam, predvsem pa so mi razna javljanja v živo v veliko pomoč in vzpodbudo da se odzovem nanje tudi s svojimi izdelki.
Tokrat sem ustvarjala s Tino. Ko sem enkrat začela izdelovati akvarelna ozadja, se sploh nisem mogla ustaviti... Tole akvarelno packanje je res zakon. Današnji objavi bodo sledile tudi druge, vse pa bodo imele akvarelno ozadje.

Danes vam pokažem voščilnico z makom. Pobarvano ozadje sem izrezala s šablonami najlepšega para, napis pa iz kappa črne 5mm plošče, o kateri sem pisala tudi med javljanjem v živo z našo Tino. Ker nisem želela dodajati papirja na samo ploščo, sem imela nekaj več težav z rezanjem. Kar nekajkrat sem morala mojo napravico zarolati, ter si malo pomagati s finimi škarjami... A na koncu je uspelo in meni je sam napis zelo všeč.

Hvala za ogled in pozdravček....

Voščilnico lepim v galerijo Najlepšega para  - mesec marec https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-marca/
in ostajam doma: https://www.najlepsi-par.si/ostajam-doma-izziv-in-nagrajenka/

4 komentarji:

Renata pravi ...

Krasno ozadje. Lepa voščilnica je nastala.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Nad ozadji sem v teh tednih res mahnjena na polno...tole tvoje živo rdeče...moraš bit fejst iznajdljiv, da se spomniš take kombinacije...ni problem farbat, zapolnit ta živ prostor je malo težje in mak....sigurno fantastična izbira...Krasna!!!

Tina pravi ...

Marija, kakšna krasota!!!! Ozadje je vrhunsko in tisti napis tudi!!!

Helena pravi ...

To akvarelno packanje je res terapevtsko :)
Čudovito ozadje in vse kar je na njem.

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...